Start dropdown content

Stel een vraag

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Inschrijven

  • Zowel vast als mobiel nummer kunnen ingevoerd worden.
  • Ik geef toestemming aan bovenstaande zorgverlener om mijn medische gegevens bij mijn vorige apotheek op te vragen.
  • Ik geef wel / geen toestemming aan bovenstaande zorgverlener om mijn gegevens beschikbaar te stellen via het LSP. Ik heb alle informatie gelezen in de folder te vinden via www.volgjezorg.nl
Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
sluiten

Tip of klacht melden

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek uw klacht of verbeterpunt  met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.

Over de apotheek

Welkom bij Apotheek Hoog Lede

Wij zijn afgelopen woensdag feestelijk open gegaan! Vanaf nu kunt u zich inschrijven bij ons in onze gloednieuwe apotheek. We hopen u snel te verwelkomen in onze apotheek gevestigd in gezondheidscentrum Hoog Lede op de Francijntje de Kadtlaan 44 A.

Openingstijden